skip to main | skip to sidebar

emma söderman pettersson

söndag 18 april 2010

Kom hem, jag har väntat jätte länge nu. Vår

kl. 23:53
Etiketter: photography

Kom hem, jag har väntat jätte länge nu. Vinter

kl. 23:51
Etiketter: photography

Kom hem, jag har väntat jätte länge nu/Come home, I´ve waited a really long time now

kl. 23:48
Etiketter: photography, video

Drömhus/Dream home

kl. 23:41
Etiketter: other, photography

Drömhus/Dream home

kl. 23:38
Etiketter: photography, video

Drömhus / Dream home



Anteckningsbok (notebook)
kl. 23:36
Etiketter: drawing

Drömhus / Dream home



Anteckningsbok (notebook)
kl. 23:35
Etiketter: drawing, other

Drömhus / Dream home

kl. 23:31
Etiketter: photography

år 2007, 1a januari- 31a december

Urval/Selection
kl. 23:28
Etiketter: photography

år 2007, 1a januari- 31a december

Urval/Selection

Urval (selection from series)
kl. 23:24
Etiketter: photography
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Kontakt

emmapettersson13 at hotmail.com







  • photography
  • painting
  • other
  • drawing
  • video

Bloggarkiv

  • ▼  2015 (3)
    • ▼  december (1)
      • Processer. Galleri Ting våren 2015
    • ►  juli (2)
  • ►  2014 (9)
    • ►  oktober (9)
  • ►  2013 (3)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2012 (18)
    • ►  oktober (2)
    • ►  juli (1)
    • ►  maj (1)
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (6)
  • ►  2011 (10)
    • ►  september (3)
    • ►  juli (1)
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (5)
  • ►  2010 (83)
    • ►  december (4)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (18)
    • ►  augusti (8)
    • ►  maj (10)
    • ►  april (42)
  • ►  2009 (1)
    • ►  oktober (1)

vänner